Ζητήματα που αφορούν είτε δασολόγους καθηγητές περιβαλλοντικής αγωγής και σε ΙΕΚ είτε δασολόγους που εργάζονται ως διδακτικό,ερευνητικό και επιστημονικό προσωπικό ΑΕΙ, ΤΕΙ
Καλησπέρα,
εγώ δίδαξα σε ΙΕΚ Δασικής Προστασίας το 2009. βιβλία δεν δίνα ποτέ στους εκπαιδευτές. στο συγκεκριμένο (κοζάνη) που δίδαξα εγώ, πέρναμε από τον διευθυντή του ΙΕΚ τις ερωτήσεις πιστοποίησεις κ με βάση αυτές διαμορφώναμε την διδακτέα ύλη.
για τι μάθημα ενιδαφέρεσαι ακριβώς?
α) Στα μαθήματα που έκανα δεν υπήρχε ύλη εκτός από ένα. Η ύλη που μου δόθηκε για αυτό το μάθημα ήταν τεράστια και οι πόροι που υπήρχαν μηδαμινοί (π.χ. Απαρχαιωμένοι υπολογιστές χωρίς το κατάλληλο λογισμικό και απουσία δεδομένων).
β) Χρειάστηκε να αναλάβω ρόλο διαχειριστή υπολογιστών (άνευ πληρωμής) για να εγκαταστήσω το κατάλληλο λογισμικό στους υπολογιστές ενώ χρησιμοποίησα δεδομένα από το προσωπικό μου αρχείο για να διδάξω τους σπουδαστές.
γ) Για τις διδακτικές ώρες της θεωρίας χρειάστηκε αρκετή προετοιμασία πριν την παράδοση του μαθήματος καθώς δεν υπήρχαν προηγούμενες σημειώσεις.
δ) Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω πολύ το μαυροπίνακα διότι δεν υπήρχαν πόροι για τη προβολή διαφανειών κτλ. Νομίζω ότι αυτή η εμπειρία ήταν καλή και για μένα και για τους σπουδαστές.
ε) Στο ΙΕΚ που εργαζόμουν δεν είχα πρόσβαση στις ερωτήσεις για τη πιστοποίηση όπως ονομάζεται η τελευταία πανελλαδική εξέταση των σπουδαστών διότι απαγορεύεται.
στ) Η διόρθωση των γραπτών και της προόδου επίσης είναι ένα θέμα διότι αν θυμάμαι καλά επίσης δεν πληρώνεσαι για αυτές τις έξτρα ώρες.
ζ) Μην ξεχνάς πως η πλειοψηφία των σπουδαστών τα πρωἰνά εργάζονται!!
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ρωτήσω ένα φίλο κ συνάδελφο που έκανε κ αυτός το ίδιο μάθημα! αλλά όσο θυμάμαι τους έκανε αναγνώριση βασικών ειδών που υπήρχαν! αν έχω κάποιο νεότερο θα σε ενημερώσω!!
αν μπορείς να το κάνεις Ελίζα θα σου είμαι υπόχρεος γιατί εγώ ξεκίνησα να τους κάνω ανάλυση κυττάρων από μορφολογία βοτανική και δεν ξέρω αν βαδίζω στον σωστό δρόμο.μην τους τρελαίνω με αυτά γιατί είναι και λίγο δύσκολα.