Συνέντευξη του δασολόγου Σταματόπουλου Ελευθέριου στις 13-09-2012 (Alpha Radio 989)

Περισσότερα
18/09/2012 00:39 #1192 από s@m

Συνέντευξη του δασολόγου Σταματόπουλου Ελευθέριου με θέματα τους δασικούς χάρτες και τη λαθροϋλοτομία που έγινε στις 13-09-2012 στον Alpha Radio 989 με τους Δήμο Βερύκιο & Δημήτρη Σταυρόπουλο

 {youtube width="500" height="400"}nEJOnSpM_OA{/youtube}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
18/09/2012 16:53 #1193 από dimmihel
Οι Δασικοί χάρτες αποτελούν απλά μία οριοθέτηση δασικών εκτάσεων (π.χ. περιφερειακά όρια). Ναι μεν είναι χρήσιμοι για να εισπρακτικούς λόγους απο το κράτος όμως το σημαντικότερο για εμάς τους Δασολόγους - Περιβαλλοντολόγους είναι η δημιουργία Δασολογίου στο οποίο περιλαμβάνεται πληροφορία για τις συνθήκες που επικρατούν στα δασικά οικοσυστήματα (π.χ. Έδαφος, Κομοκάλυψη, όγκοι, Βιομάζα κτλ). Καλό θα ήταν να το θυμίζουμε σε Δημοσιογράφους, Πολιτικούς και λήπτες αποφάσεων όταν μας δίνεται οι ευκαιρία.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν _QQ_Σε Ευχαριστώ_QQ_: zisis_gagkas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
18/09/2012 18:58 #1194 από James_S
Αγαπητέ συνάδελφε,
Συμφωνώ απολύτως με τα σχόλια σου, ωστόσο σε μια ραδιοφωνική συνέντευξη, αυτός που απαντά, δεν έχει την δυνατότητα να πει όλα αυτά που χρειάζονται, όπως θα παρατήρησες συνεχώς εκτροχιαζόταν κουβέντα ακόμα και στα σαλιγκάρια....και προσπαθούσε συνεχώς να επαναφέρει τη συζήτηση στα παραγκονισμένα δασικά θέματα.

Σου απαντώ, γιατί ήμουν αυτός που ηχογράφησε και ανέβασε τη συνέντευξη, καθώς και πήρα τις ίδιες απαντήσεις όταν του έκανα τον εξυπνάκια γιατί δεν τα "έχωσε" :lol:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
18/09/2012 20:18 #1195 από dimmihel
Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε και συνονόματε Δημήτρη,

Δυστυχώς η δημοσιογραφία είναι άλλος ένα κλάδος που έχει καταρεύσει. Η έρευνα που είχε κάνει ο δημοσιογράφος πριν τη συνέντευξη για τα φλέγοντα θέματα της Δασολογίας/Δασοπονίας φάνηκε ότι ήταν πρόχειρη με αποτέλεσμα ακόμα και οι ερωτήσεις του να είναι βγαλμένες απο εφημερίδες τύπου "εσπρέσο" (Π.χ. Για την υλοτομία , Καλό ή κακό;...)

Επι της ουσίας όμως δεν είναι δυνατόν να επιτρέπουμε σε τέτοιου τύπου δημοσιογράφους να κατεθύνουν τις συζητήσεις ή να αποπροσανατολίζουν σαν τέταρτη εξουσία που νομίζουν ότι είναι.

Θεωρώ πως σαν επιστήμονες δεν έχουμε αποκτήσει ακόμα τη σιγουριά της γνώσης που κατέχουμε καθώς και της βαρύτητας της άποψης μας σε θέματα Δάσους και Φυσικού Περιβάλλοντος, ώστε να μπορούμε να κατευθύνουμε εμείς τις συζητήσεις στα πραγματικά προβλήματα που πρέπει να απασχολήσουν.

Ίσως βέβαια να φταίει και το γεγονός πως δεν έχουμε συνηθίσει τη προβολή, παρόλα ταύτα αν έδινα μία συμβουλή στους σημερινούς συναδέλφους θα ήταν να αποκτήσουν λίγο... "τουπέ"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
18/09/2012 21:13 - 18/09/2012 21:58 #1198 από pachanga
newsflash: δεν παίζει ρόλο ούτε η γνώση μας, ούτε η επιστημοσύνη μας, ούτε το πόσο ετοιμόλογοι είμαστε.

Τα έργα μας είναι η εικόνα μας. Στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα. Όταν το κοινό (και συνεπώς ένας αδαής δημοσιογράφος) γνωρίζει -ακούει - βλέπει ότι οι δασολόγοι:
- έχουν μπλεχτεί σε αποχαρακτηρισμούς κλπ.
- τα πιάνουν για να βγάζουν πράξεις χαρακτηρισμού κατά το δοκούν
- για 150 και 200 ευρώ το κεφάλι σου κάνουν αντίρρηση για να μη βγει το αυθαίρετό σου στο δάσος δασική έκταση
- είναι από τους πρώτους δημόσιους υπαλλήλους που βολεύτηκαν
- εργάζονται σε πανεπιστημιακές σχολές που έχουν να παράξουν ουσιαστική καινοτόμο έρευνα από την εποχή της χούντας
- πουλάνε πτυχία και μεταπτυχιακά για πανεπιστημιακές θέσεις και κόμματα
- βάζουν δωρεάν υπογραφές σαν τσιράκια, σε περιβαλλοντικές μελέτες που κάνουν μηχανικοί ή άλλοι
- σαμποτάρονται μεταξύ τους, με βάση το που ανήκουν (ιδιωτικό-δημόσιο)
- ομονοούν μόνο κομματικά και ποτέ ως κλάδος
- δεν έχουν καταφέρει ποτέ ακόμη να συντονιστούν και να ολοκληρώσουν 2 βασικά εργαλεία εργασίας και ανάπτυξης (δασικοί χάρτες/δασολόγιο)
- συντάσσουν (όποτε και άμα) μελέτες διαχείρισης δασικών εκτάσεων με προδιαγραφές από το Βασίλειο της Ελλάδος, γραμμένες στην καθαρεύουσα
- ... your text here

Συγνώμη, αλλά νομίζω έχουμε το δικό μας BRAND NAME πλέον.. και ξέρεις, δεν είσαι αυτός που νομίζεις, είσαι αυτός που νομίζουν οι άλλοι ότι είσαι. Μάντεψε ποιος θα κατευθύνει την κουβέντα επομένως και προς τα πού..

choose. life
Last edit: 18/09/2012 21:58 by pachanga.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/09/2012 16:50 #1201 από dimmihel
Παραπονεμένα λόγια ενός ξενιτεμένου Δασολόγου :)

Φυσικά και έχουμε το δικό μας "brand name" πλέον Κώσταντίνε. Είμαστε υπεύθυνοι για όλα αυτά που αναφέρεις.

Τη διαφθορά όμως και τη λαμογιά τη συναντάς σε οποιοδήποτε κλάδο έτσι δεν είναι; Μάλιστα σε μεγαλύτερες δόσεις...

Δεν μοιρολατρώ αλλά ούτε υπερασπίζομαι το κλάδο μας μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματος μου (ΠΖ :P B))

Είναι καιρός να φέρουμε τούμπα τι νομίζουν οι άλλοι για εμάς με πράξεις... και αυτή η συνέντευξη ήταν μία ευκαιρία ενώ αυτές που θα επακολουθήσουν χρειάζεται να αντιμετωπιστούν διαφορετικά, πιο στρατηγικά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
20/09/2012 02:59 #1204 από pachanga
;) :lol: η πρώτη γραμμή σου θα μπορούσε να είναι ταινία του Ξανθόπουλου..
well said

choose. life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
20/09/2012 16:45 #1205 από James_S
άσχετο σχόλιο στο θέμα, αλλά αξίζει να σημειωθεί:

ότι οι Δημοσιογράφοι: Σμυρνής Γιώργος και Δ. Βερύκιος, έπειτα από εκτενές γκουγκλαρισμα, έχουν στο ενεργητικό τους πάνω από 70 συνεντεύξεις με δασικά θέματα, συμμετοχή σε διαβουλεύσεις και επερωτήσεις για : Ν3208 που αφορούν τις μη εποικιστικές και χορτολιβαδικές εκτάσεις & οι αλλαγές από τον 998, Ν. 3889 Α.24 οικισμοί, Ν 4014. αυθαίρετα και δασικές εκτάσεις Ν. 4030, Ζωνες προστασίας ορεινών όγκων.... κλπ κλπ
Δε τα λες και "πιασάρικα" θέματα για μη στοχευμένο κοινό...
βρήκα και απ'τον Ευαγγελάτο 1-2 για πυρκαγιές και τη θεματάρα ομολογουμένως για το Μαραθώνα.... η πλειονότητα όμως των δημοσιογράφων μας αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι...

Ίσως και να βιάστηκα να κρίνω το φαίνεσθαι που επιτάσσει ένα "πρωινάδικο", ..στη στρατηγική συμφωνώ και επαυξάνω

Θα προσπαθήσω να κρατήσω ένα αρχείο για τον τύπο και ότι μπορώ θα το ανεβάζω να το'χουμε και online

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.236 δευτερόλεπτα

Επικοινωνία

 

Δημοφιλή Αρχεία

Έκθεση Φωτοερμηνείας 665
coord_gr 347
Πράξη Χαρακτηρισμού συνοδευόμενη από την Έκθεση Αυτοψίας και Εισήγηση 325
Πίνακες παραγωγής Κοσσενάκη 263
Οδηγός ενσωμάτωσης WMS (ΑΦ Κτηματολογίου) στα Google Earth και QGIS 247

Τελευταία Μέλη

  • HxjtHILzsEIayY
  • NeAWXBlg
  • CharlesUnOle
  • ElianVob
  • epbaCfIZQmHcJ