Εδώ τα μέλη μπορούν να συζητούν για θέματα που τους προβληματίζουν και δεν εμπίπτουν στα στενά επαγγελματικά ενδιαφέροντα

Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Περιφερειακής Ανάπτυξης Δίκτυο Κ.Α.Π.Α.

Περισσότερα
21/11/2011 02:44 #413 από pachanga
Το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Περιφερειακής Ανάπτυξης είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που βασίζεται στις διαχρονικές αρχές και αξίες της Κοινωνικής Οικονομίας. Σύμφωνα με το Άρθρο 2 του ιδρυτικού καταστατικού του Δικτύου ΚΑΠΑ,
σκοπός του είναι στα πλαίσια των κανόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ανάδειξη, διάδοση και η εφαρμογή των πρακτικών της Κοινωνικής Αλληλέγγυας Οικονομίας των 800.000.000 μελών παγκοσμίως, των Αξιών και των Αρχών της… με σκοπό την ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος και τη δημιουργία συνεταιρισμών σε όλους τους τομείς και σε όλες τις βαθμίδες της οικονομίας.. οι συνεταιρισμοί, όταν δεν είναι συνεταιρισμοί μόνο κατ' όνομα, και βασίζονται στις Διεθνείς Συνεταιριστικές Αξίες και Αρχές βοηθούν την αξιοπρεπή διαβίωση του ανθρώπου με την τοποθέτηση του στο κέντρο του ενδιαφέροντος, με την ανοιχτή, αυτόνομη, διάφανη με σταθερούς κανόνες λειτουργία τους, αλλά και με διαρκείς κοινωνικούς στόχους.
Περισσότερα εδώ .

Το συγκεκριμένο παράδειγμα το αναφέρω ως μια εναλλακτική προσπάθεια οργάνωσης και παρέμβασης που λειτουργεί. Ακούμε συνεταιρισμός και στο μυαλό μας έρχονται συνεταιρισμοί δασικών ή αγροτικών προϊόντων κλπ.

Προφανώς ως δασολόγοι ενδιαφερόμαστε για τη δασική οικονομία και την ανάπτυξη του περιβάλλοντος εν γένει. Οι αξίες και οι στόχοι που θέτει το παραπάνω δίκτυο μπορούν να βρουν εφαρμογή στην επαγγελματική πράξη και στον περιβαλλοντικό τομέα. Η διαχείριση των δασών και η εκμετάλλευσή τους, τα τεχνικά έργα και η κατάρτιση μελετών (διαχειριστικών, πυροπροστασίας, δασικών χαρτών) είναι κάποιοι τομείς οικονομικής δραστηριότητας με κοινωνικό αντίκτυπο που όμως υποβιβάζεται. Σκοπός είναι να δράσει μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία παράλληλα με τα δύο γνωστά Οικονομικά Μοντέλα, σαν συμμετοχική επιχείρηση με κοινωνικό χαρακτήρα.

Η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ έχω πειστεί πώς μπορεί να λειτουργήσει κάτι τέτοιο.. είναι σίγουρα κάτι διαφορετικό όμως που ίσως χρίζει περαιτέρω διερεύνησης.

choose. life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
08/12/2011 06:05 #541 από pachanga
Πρωτοβουλία της ΕΕ για την κοινωνική επιχειρηματικότητα "Social Business Initiative"

Η καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής "Ευρώπη 2020": Η ΕΕ επιθυμεί να στηρίξει την ανάπτυξη, την απασχόληση και την ανταγωνιστικότητα, αλλά και να θεμελιώσει μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς.

ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ;
Οι κοινωνικές επιχειρήσεις, και γενικότερα η κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία, παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στον συγκεκριμένο τομέα. Οι επιχειρήσεις αυτές, που είναι ριζωμένες στις τοπικές κοινωνίες και επιδιώκουν κοινωνικούς ή περιβαλλοντικούς στόχους, ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και συμβάλλουν στη μείωση των γεωγραφικών ανισοτήτων ανάμεσα σε χώρες και περιφέρειες της ΕΕ.

Η πρωτοβουλία για την κοινωνική επιχειρηματικότητα σκοπό έχει να στηρίξει τη δημιουργία και ανάπτυξη κοινωνικών επιχειρήσεων και να διευκολύνει την πρόσβασή τους στη χρηματοδότηση. Η εγκαθίδρυση μιας «εξαιρετικά ανταγωνιστικής κοινωνικής οικονομίας της αγοράς» αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους της ΕΕ. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν τα νομικά μέσα, ώστε οι επιχειρήσεις αυτές, που συχνά είναι πολύ μικρές και δραστηριοποιούνται μόνο σε τοπικό επίπεδο, να μπορέσουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που έχουν για ανάπτυξη και δημιουργία θέσεων εργασίας, καθώς και να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της εσωτερικής αγοράς.
Η κοινωνική οικονομία, τμήμα της οποίας αποτελούν οι κοινωνικές επιχειρήσεις, απασχολεί πάνω από 11 εκατομμύρια άτομα στην ΕΕ, ήτοι το 6 % της συνολικής απασχόλησης. Η μία στις τέσσερις επιχειρήσεις που δημιουργούνται στην Ευρώπη είναι κοινωνική επιχείρηση. Μάλιστα στο Βέλγιο, τη Φινλανδία και τη Γαλλία η αναλογία είναι μία στις τρεις επιχειρήσεις. Συχνά, οι επιχειρήσεις αυτές είναι πιο παραγωγικές και ανταγωνιστικές. Αυτό οφείλεται στη μεγάλη αφοσίωση του προσωπικού τους και στις καλύτερες συνθήκες εργασίας που προσφέρουν (σ' αυτές παρατηρούνται, κατά μέσο όρο, δύο φορές λιγότερες αναρρωτικές άδειες).
ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΕΕ;
Η πρωτοβουλία για την κοινωνική επιχειρηματικότητα προτείνει ένα βραχυπρόθεσμο σχέδιο δράσης που σκοπό έχει να προωθήσει τη δημιουργία και ανάπτυξη των κοινωνικών επιχειρήσεων. Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει 11 μέτρα προτεραιότητας, τα οποία στρέφονται γύρω από 3 άξονες:
Καλύτερη πρόσβαση των κοινωνικών επιχειρήσεων στη χρηματοδότηση
1. Πριν από το τέλος του 2011 θα προταθεί ένα ευρωπαϊκό κανονιστικό πλαίσιο για τις επιχειρήσεις που επενδύουν σε κοινωνικούς σκοπούς.
2. Θα διευκολυνθεί η χορήγηση μικροπιστώσεων στην Ευρώπη, κυρίως με τη βελτίωση του σχετικού νομικού και θεσμικού πλαισίου.
3. Θα δημιουργηθεί ένα ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό μέσο ύψους 90 εκατομμυρίων ευρώ με στόχο την ευκολότερη πρόσβαση στη χρηματοδότηση.
4. Οι κοινωνικές επιχειρήσεις θα αποτελούν προτεραιότητα των επενδύσεων του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (ΕΚΤ).
Μεγαλύτερη προβολή της κοινωνικής επιχειρηματικότητας
5. Θα καταγραφούν οι ορθές πρακτικές και θα γίνει, από κοινού με τα ενδιαφερόμενα μέρη, μια πλήρης χαρτογράφηση των κοινωνικών επιχειρήσεων στην Ευρώπη.
6. Θα δημιουργηθεί μια δημόσια βάση δεδομένων με όλα τα σήματα και τις πιστοποιήσεις που ισχύουν για τις κοινωνικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη.
7. Θα ενισχυθούν οι αρμοδιότητες των εθνικών και περιφερειακών διοικήσεων για να μπορούν να θεσπίζουν μέτρα στήριξης, προβολής και χρηματοδότησης των κοινωνικών επιχειρήσεων.
8. Θα δημιουργηθεί μια πολύγλωσση ηλεκτρονική πλατφόρμα πληροφόρησης και ανταλλαγών, η οποία θα απευθύνεται στους κοινωνικούς επιχειρηματίες, στα φυτώρια επιχειρήσεων και στους συνεργατικούς σχηματισμούς. Θα προβληθούν τα προγράμματα της ΕΕ που μπορούν να στηρίξουν τους κοινωνικούς επιχειρηματίες και να βελτιώσουν την πρόσβασή τους στη χρηματοδότηση.
Βελτίωση του νομικού πλαισίου των κοινωνικών επιχειρήσεων.
9. Θα εξεταστεί το ενδεχόμενο απλούστευσης του κανονισμού για το καταστατικό της ευρωπαϊκής συνεταιριστικής εταιρείας, θα προταθεί κανονισμός για τη θέσπιση καταστατικού των ευρωπαϊκών ιδρυμάτων και θα ξεκινήσει μελέτη για την κατάσταση των ενώσεων αλληλασφάλισης.
10. Θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στα κριτήρια ποιότητας και στις συνθήκες εργασίας κατά την ανάθεση των δημοσίων συμβάσεων, κυρίως σε ότι αφορά τις κοινωνικές και υγειονομικές υπηρεσίες.
11. Θα απλουστευθούν οι κανόνες χορήγησης των δημόσιων ενισχύσεων υπέρ των κοινωνικών και τοπικών υπηρεσιών (κάτι που αναμένεται να βοηθήσει μεγάλο αριθμό κοινωνικών επιχειρήσεων).
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ;
Οι πολίτες και οι επιχειρήσεις, γιατί θα είναι οι βασικοί δικαιούχοι των προτεινόμενων μέτρων.
Οι κοινωνικές επιχειρήσεις, γιατί θα έχουν καλύτερη πληροφόρηση και ευκολότερη πρόσβαση στις υπάρχουσες (αλλά συχνά άγνωστες γι' αυτές) ενισχύσεις, καθώς και νέες μορφές χρηματοδότησης.
Τα δεκάδες εκατομμύρια Ευρωπαίων, οι οποίοι έχουν αποδυναμωθεί από τις επιπτώσεις της χρηματοπιστωτικής κρίσης, γιατί θα ωφεληθούν από τη δημιουργία θέσεων εργασίας στον κλάδο της κοινωνικής οικονομίας. Ο τομέας αυτός βρίσκεται σε πλήρη άνθηση και αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμη ταχύτερα χάρη στα προτεινόμενα μέτρα.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ;
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα πρώτο βήμα για την εφαρμογή μιας σειράς μέτρων που θα διαμορφώσουν ένα ευνοϊκό περιβάλλον για την ευρωπαϊκή κοινωνική επιχειρηματικότητα. Το περιβάλλον αυτό αναμένεται να αποτελέσει πηγή για μεγαλύτερη ανάπτυξη και απασχόληση στην Ευρώπη.
Η επέκταση του μηχανισμού μικροχρηματοδοτήσεων «Progress» και η θέσπιση ενός νέου μηχανισμού επενδύσεων για τις κοινωνικές επιχειρήσεις, που πρότεινε η Επιτροπή τον Οκτώβριο 2011, επιδιώκουν τους ίδιους στόχους. Οι μηχανισμοί αυτοί αποτελούν μέρος του νέου ευρωπαϊκού προγράμματος για την κοινωνική αλλαγή και την κοινωνική καινοτομία (2014-2020). Το νομοθετικό κείμενο για τις εταιρείες που επενδύουν σε κοινωνικούς σκοπούς αναμένεται να εγκριθεί από την Επιτροπή πριν από το τέλος του 2011.
Τα άλλα μέτρα θα θεσπιστούν μέσα στους επόμενους μήνες και έτη, αφού προηγηθούν σχετικές διαβουλεύσεις (πράσινες ή λευκές βίβλοι) και εκτιμήσεις επιπτώσεων, όπου κρίνεται σκόπιμο.
Η πρόοδος των προτεινόμενων μέτρων θα εξετάζεται από πολυμερή συμβουλευτική ομάδα για την κοινωνική επιχειρηματικότητα.
Για περισσότερες πληροφορίες: ec.europa.eu/internal_market/social_business/index_en.htm

Από το newsletter του Γραφείου Διασύνδεσης Σπουδών και Σταδιοδρομίας του ΑΠΘ.

choose. life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10/12/2011 07:52 #545 από ptsolak
Άνοιξες ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό (για εμένα) θέμα!

Ουσιαστικά όλα τα παραπάνω αναφέρονται στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Corporate Social Responsibility - CSR) η οποία έχει ήδη ξεκινήσει να λειτουργεί υποχρεωτικά στην Αγγλία εδώ και κάποια χρόνια, ενώ άρχισε να εφαρμόζεται και από τις μεγάλες εταιρείες στη χώρα μας (βλέπε ΤΙΤΑΝ - το παράδειγμα είναι ενδεικτικό και δεν έχει σκοπό τη διαφήμιση).

Πρέπει όμως να τονίσω ότι ΟΛΕΣ οι επιχειρήσεις έχουν ως σκοπό το ΚΕΡΔΟΣ και συνεπώς όλα αυτά που περιγράφονται αφορούν προφανώς και ένα τύπο προσέλκυσης πελατών καθώς και αύξησης της παραγωγικότητας των εργαζομένων.

ΌΜΩΣ, η αξία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (είτε αυτή αφορά τις ενέργειες που γίνονται άμεσα στους ανθρώπους της εταιρείας ή της τοπικής κοινωνίας, είτε αφορά ενέργειες υπέρ του φυσικού περιβάλλοντος με πχ αναδασώσεις ή και μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων της εταιρείας) είναι ουσιαστική στην τοπική κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον.

Panagiotis Tsolakidis
Forestry Consultant
ptsolak.wordpress.com
ptsolak@gmail.com

Θα εκτιμούσα, όσοι ωφελούνται από τις θέσεις σπουδών εξωτερικού, να κάνουν ένα κλικ στο "ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11/12/2011 04:18 #547 από pachanga
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου φίλε Πάνο, νομίζω ότι κάπου δεν είναι ξεκάθαρες κάποιες έννοιες.

Οι κοινωνικές επιχειρήσεις δεν ταυτίζονται με την εταιρική κοινωνική ευθύνη όπως αυτή εφαρμόζεται στο οικονομικό μοντέλο της ελεύθερης αγοράς.. Οι τελευταίες εφαρμόζουν κάποιες δράσεις που θεωρητικά (ή και πρακτικά) έχουν θετικό αντίκτυπο στο κοινωνικό σύνολο, δεν ταυτίζουν όλη τη φιλοσοφία τους και τον τρόπο επιχειρηματικότητας με το κοινωνικό όφελος. Αυτές οι δράσεις υπαγορεύονται συνήθως από μια δεξαμενή εναλλακτικών τέτοιων πρωτοβουλιών οι οποίες έχει συμφωνηθεί μέσω των διαφόρων μηχανισμών να θεωρούνται (κ πολλές φορές να είναι) ως "το κοινωνικό πρόσωπο" της εταιρείας. Η εταιρεία όμως εξακολουθεί να κερδοσκοπεί, δηλ. να αποσκοπεί με τη λειτουργία της στο κέρδος.

Η διαφορά των κοινωνικών επιχειρήσεων έγκειται στην ερμηνεία κυρίως του όρου "κέρδος". Εδώ το "κέρδος" χρησιμοποιείται με τη λογιστική του έννοια, δηλαδή παρέχω προϊόντα/υπηρεσίες που τα κοστολογώ τόσο ώστε και να αποζημιώνομαι για την εργασία μου (εργατοώρες) με βάση το επίπεδο κατάρτισής μου, και να κερδίζω ένα % εξτρά λόγω του επιχειρηματικού ρίσκου που αναλαμβάνω, των επενδύσεών μου, θέσης/ονόματος στην αγορά κλπ.

Η κοινωνική επιχείρηση έχω την εντύπωση ότι δεν ασχολείται με αυτήν την έννοια του κέρδους. Ναι, οι εργαζόμενοι αποζημιώνονται όπως κ σε κάθε άλλη επιχείρηση αλλά το ίδιο κάνουν και οι μέτοχοι/διαχειριστές. Δεν υπάρχει δηλαδή μια πρόσθετη επιβάρυνση στην κοστολόγηση προιόντων/υπηρεσιών που να παράγει το εξτρά κέρδος, τον αέρα. Όλα κοστολογούνται ώστε να είναι ισοσκελισμένα έσοδα/έξοδα, να είναι βιώσιμη η επιχείρηση και να πληρώνονται οι ιδιοκτήτες-μέτοχοι που τυχαίνει να είναι και οι εργαζόμενοι παράλληλα! Φυσικά και πληρώνεται η εργασία αλλά καταλαβαίνεις ότι στο κλασσικό σύστημα αλλιώς πληρώνεται το αφεντικό/διαχειριστής κ αλλιώς ο υπάλληλος. Εδώ το πράγμα είναι πιο κοινωνικό: δεν μας ενδιαφέρει η κερδοσκοπία, μας ενδιαφέρει η ποιότητα του προϊόντος/υπηρεσίας και η επωφέλεια του συνόλου από την ποιότητα αυτή σε εκ των πραγμάτων ελάχιστο κόστος..

Άρα στην κοινωνική εταιρεία δεν υπάρχει λόγως για CSR γιατί ήδη καταστατικά η εταιρεία το έχει περιλάβει στον τρόπο λειτουργίας της. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη πολλές φορές στρεβλώνει την πραγματική εικόνα μιας εταιρείας. πχ. είμαι σίγουρος ότι η Gοldman Sachs έχει κάποια προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.. αμφιβάλλω όμως κατά πόσο ευνοείται το κοινωνικό σύνολο από τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες. :sick: :sick: :sick:

choose. life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11/12/2011 06:03 #550 από ptsolak
Θεωρώ πως η δράση που αναφέρεις αποτελεί άλλη μία δράση ευρωπαϊκής συνοχής και (δε μπορώ να θυμηθώ το χαρακτηρισμό, ας πω:) ντιρεκτίβας για να κατευθύνει τις εταιρείες σε πιο 'ηθικές' μορφές από αυτές που είναι σήμερα (όμως δεν το πιστεύω αυτό όσο το επόμενο) και όχι επί της ουσίας αλλαγές και παράλληλα να 'παραμυθιάσει' τους εργαζομένους με απατηλά όνειρα θερινής νυκτός του τύπου 'κοινωνική επιχείρηση'. Όλα αυτά (για μένα) αποσκοπούν στην 'εργατική συνοχή', δηλαδή στην εξίσωση όλων των υπαλλήλων ως προς τις απαιτήσεις αλλά και την αποδοτικότητα ώστε να είναι ευκολότερη η επίτευξη στόχων και εύρεση δεικτών.

Κοίτα, το έξτρα κέρδος που λες, δεν είναι ο διαμοιρασμός των μερισμάτων αλλά η υπεραξία που λαμβάνει η εταιρεία με τη δραστηριότητά της, δηλαδή μπορούμε να πούμε ότι το έξτρα κέρδος βρίσκεται στην άνοδο της χρηματιστηριακής τιμής της εταιρείας από 10 σε 12 ευρώ (πχ) το οποίο μπορεί να προσδόσει (πάντοτε μιλάμε δυνητικά και όχι σε πραγματικό επίπεδο) ένα κέρδος της τάξης των 2 ευρώ ανά μετοχή (λέω δυνητικά διότι αφενός δεν είναι βέβαιο ότι θα τις πουλήσει αλλά και αν πουλήσει κάποιες σε αυτή τη τιμή, οι άλλες θα έχουν χαμηλότερη, άρα μειώνεται το κέρδος).

Νομίζω ότι δεν είναι όπως τα λες σχετικα με την έννοια του κέρδους. Το κέρδος είναι κέρδος. Δεν έχει άλλη έννοια, παρά την επιπλέον αξία που προσλαμβάνει ένα προιόν και αποδίδεται στον κατασκευαστή του. Μάλλον εννοείς κόστος. Δηλαδή ότι η κοινωνική επιχείρηση πουλάει στο κόστος, ότι κοστίζει ένα προιόν (α' ύλες, εργατικό δυναμικό, πάγια έξοδα κα), τέτοια τιμή έχει στο 'ράφι'. Ωραία. Δεν έχει διαφήμιση λοπόν, διότι είναι 'αέρας' και αυξάνει το κόστος. Επίσης, έστω ότι αυξάνουν οι πωλήσεις, η τιμή αυτόματα μειώνεται διότι μειώνεται το μοναδιαίο κόστος; Αν όχι άμεσα, το επιπλέον 'κέρδος' τι θα το κάνουμε; Κοίτα, οι επιχειρήσεις του τύπου είμαστε 10 εργάτες και μας ανήκει το εργοστάσιο δεν είναι για την Ευρώπη και δεν υπάρχει περίπτωση να 'θέλουν' να μας το προωθήσουν. Δεν υπάρχει στην Ευρώπη. Αυτό έγινε μόνο στο Γιάννη Αγιάννη...

Panagiotis Tsolakidis
Forestry Consultant
ptsolak.wordpress.com
ptsolak@gmail.com

Θα εκτιμούσα, όσοι ωφελούνται από τις θέσεις σπουδών εξωτερικού, να κάνουν ένα κλικ στο "ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11/12/2011 07:36 #552 από pachanga
www.diktio-kapa.dos.gr/keimena/arxes.pdf

σε αυτές τις αρχές (θεωρητικά) στηρίζεται μια κοινωνική επιχείρηση

choose. life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11/12/2011 15:50 #554 από ptsolak
Έχοντας κατά νου τον τρόπο λειτουργίας των ΜΜΕ κατά τα τελευταία 15 χρόνια, στην Ελλάδα τουλάχιστον, δεν είναι εφικτό ένα τέτοιο σύστημα. Είναι ο χαρακτήρας μας τέτοιος, να μην τα πάμε καλά με τους δημοκρατικούς θεσμούς στο ελευθέριο επάγγελμα και στις μικρές επιχειρήσεις. Άλλωστε αν ήταν διαφορετικά, δεν θα είχαν φτάσει σε αυτό το σημείο οι ΜΜΕ, θα είχαν δημιουργήσει κοινοπραξίες και συνεταιρισμούς για να μειώσουν λειτουργικά κόστη (πιο σωστό το 'λειτουργικό κόστος', το κόστος αποτελεί το σύνολο των επιμέρους εξόδων) και παράλληλα να ανταγωνιστούν τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές ΜΜΕ. Αυτό δε συνέβει στην Ελλάδα (μόνο κάποιες αριθμούμενες στο ένα χέρι περιπτώσεις υπάρχουν).

Πάντως, η κοινωνική επιχείρηση δε μπορεί να απέχει από τις σημερινές επιχειρήσεις. Άλλωστε είναι εικόνα της κοινωνίας ακόμα και οι επιχειρήσεις. Αν δεν ήταν διευθαρμένη η κοινωνία, ούτε και οι επιχειρήσεις θα ήταν, ή οι λίγες περιπτώσεις θα καταδεικνυόντουσαν. Και αντίστροφα.

Α! Όσο για την Goldman Sa(/u)cks, σίγουρα εφαρμόζουν CSR! :unsure: Εντάξει, επί της ουσίας δε μπορείς να ελέγξεις το βάθος επίδρασης της εταιρείας στους θεσμούς του πολιτικού συστήματος και πράγματι δεν είναι το CSR που θα αλλάξει την κοινωνία προς το καλύτερο, αλλά εμείς οι ίδιοι... B)


ΜΜΕ: Μικρο-Μεσαίες Επιχειρήσεις

Panagiotis Tsolakidis
Forestry Consultant
ptsolak.wordpress.com
ptsolak@gmail.com

Θα εκτιμούσα, όσοι ωφελούνται από τις θέσεις σπουδών εξωτερικού, να κάνουν ένα κλικ στο "ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11/12/2011 21:48 #555 από pachanga
well said. Ίσως λόγω της νέας οικονομικής κατάστασης που προδιαγράφεται η κοινωνική εταιρεία αποτελέσει μονόδρομο πλέον για επαγγελματίες που η υπαλληλική σχέση τους με υφιστάμενες ΜΜΕ πιθανόν θα είναι σε επίπεδα τύπου Κίνας (εξοντωτικά ωράρια, ελάχιστα εργασιακά δικαιώματα, μισθοί χωρίς αγοραστική δύναμη).

Οι κοινωνικές εταιρείες έχουν ένα τέτοιο προφίλ αλλα συμφωνώ ότι οι άνθρωποί μας στην Ελλάδα έχουν εκπαιδευτεί διαφορετικά κ συνεπώς η φιλοσοφία είναι η γνωστή.

choose. life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12/12/2011 07:59 #556 από pachanga

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.233 δευτερόλεπτα

Επικοινωνία

 

Δημοφιλή Αρχεία

Έκθεση Φωτοερμηνείας 665
coord_gr 347
Πράξη Χαρακτηρισμού συνοδευόμενη από την Έκθεση Αυτοψίας και Εισήγηση 325
Πίνακες παραγωγής Κοσσενάκη 263
Οδηγός ενσωμάτωσης WMS (ΑΦ Κτηματολογίου) στα Google Earth και QGIS 247

Τελευταία Μέλη

  • HxjtHILzsEIayY
  • NeAWXBlg
  • CharlesUnOle
  • ElianVob
  • epbaCfIZQmHcJ