Θέματα που αφορούν αποκλειστικά τη Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης

Ισοδυναμία πτυχίων σχολής Δασολογίας και Φυσικού περιβάλλοντος με MASTER

Περισσότερα
06/09/2012 19:54 - 06/09/2012 19:57 #1170 από styfer
Aυτο το χαρτί που παρέχει πλέον η σχολή κατόπιν αίτησης,ξέρει κανείς αν έχει κανένα νόημα η είναι για να λέμε μεταξύ μας ότι έχουμε και master?
Last edit: 06/09/2012 19:57 by s@m.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
07/09/2012 01:10 #1171 από pachanga
είναι άκυρο.

choose. life
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν _QQ_Σε Ευχαριστώ_QQ_: styfer

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
07/09/2012 16:57 #1172 από ptsolak
και είναι για να λέμε μεταξύ μας ότι έχουμε μάστερ.
άλλωστε, ούτε η ίδια η σχολή μας δε σου το αναγνωρίζει και άν θέλεις να κάνεις Διδακτορικό σου ζητάει μεταπτυχιακό τίτλο.
για να μαζεύει λεφτά η πρυτανεία είναι.

Panagiotis Tsolakidis
Forestry Consultant
ptsolak.wordpress.com
ptsolak@gmail.com

Θα εκτιμούσα, όσοι ωφελούνται από τις θέσεις σπουδών εξωτερικού, να κάνουν ένα κλικ στο "ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11/09/2012 16:58 - 11/09/2012 16:58 #1179 από dimmihel
Το περίεργο είναι ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο το σύστημα με το διαχωρισμό σχολών τριετούς και τετραετούς φοίτησης δουλεύει μία χαρά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εφόσον παίρνουμε μία απόφαση στην Ελλάδα να καθιερώσουμε παρόμοιο διαχωρισμό στις σχολές μας, αποτυγχάνουμε.

Για παράδειγμα στη Σκοτία που όλες οι πανεπιστημιακές σχολές είναι τετραετής (π.χ BSc) οι φοιτητές κάνουν απευθείας Διδακτορικό, εφόσον βέβαια τους ενδιαφέρει η έρευνα, ενώ απόφοιτοι Αγγλικών πανεπιστημίων (3 χρόνια για Bsc) δεν γίνονται δεκτοί ούτε καν για τη συνέντευξη.

Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να γίνει το ίδιο στην Ελλάδα, διότι οι ερευνητικές δεξιότητες που αποκτάει κάποιος στο Ηνωμένο Βασίλειο κατα τα προπτυχιακά του χρόνια απέχουν παρασάγγας απο τις ερευνητικές δεξιότητες που αποκτάει ένα φοιτητής στην Ελλάδα. Φυσικά αυτό έχει τα θετικά αλλά και τα αρνητικά του, όμως αποτελεί μία άλλη τεράστια συζήτηση.

Εν κατακλείδι πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός σχολών πενταετούς και τετραετούς φοίτησης στην Ελλάδα αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό το χαρτί αποτελεί το σωστό τρόπο.
Last edit: 11/09/2012 16:58 by dimmihel.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.225 δευτερόλεπτα

Επικοινωνία

 

Δημοφιλή Αρχεία

Έκθεση Φωτοερμηνείας 664
coord_gr 347
Πράξη Χαρακτηρισμού συνοδευόμενη από την Έκθεση Αυτοψίας και Εισήγηση 324
Πίνακες παραγωγής Κοσσενάκη 261
Οδηγός ενσωμάτωσης WMS (ΑΦ Κτηματολογίου) στα Google Earth και QGIS 246

Τελευταία Μέλη

  • bio
  • GM ENGINEER
  • Musicswido
  • ΦΥΔΑΝΑΚΗΣ
  • Ektor