Θέματα που αφορούν αποκλειστικά τη Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης

Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;

Περισσότερα
30/12/2011 02:00 #655 από dhourmou
Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση; δημιουργήθηκε από dhourmou

sxoliFinikasΑγαπητοί φίλοι,

μία από αυτές τις γιορτινές ημέρες, είχα τη χαρά να παρευρεθώ σε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση συναδέλφων περί της έλλειψης εξειδίκευσης στη σχολή μας (Δασολογία και Φυσικό Περιβάλλον Α.Π.Θ.). Αισθάνθηκα, λοιπόν, την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας κάποιους προβληματισμούς επί του θέματος.

Διαβάστε περισσότερα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
31/12/2011 20:00 #656 από pachanga
Απαντήθηκε από pachanga στο θέμα Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;
Σε ευχαριστούμε φίλε Δημήτρη που μοιράστηκες τις σκέψεις σου. Είναι αλήθεια ένα κρίσιμο θέμα αυτό που θίγεις. Από τη φύση της όντως, η σχολή μας δεν παράγει εξειδικευμένη γνώση. Ίσως ορθώς το πράττει, διότι την εξειδίκευση τη βρίσκεις (θεωρητικά) σε μεταπτυχιακά, κατευθύνσεις κλπ. Παίρνουμε ένα πλαίσιο γνώσης τόσο θεωρητικό/φιλοσοφικό (αειφορία, ο άνθρωπος μέσα στη φύση) όσο και καθόλα πρακτικό (εφαρμογές,μελέτες,εργαλεία). Δύσκολος συνδυασμός για να κρατήσεις ισορροπία. Όσον αφορά όμως την τεχνική μας κατάρτιση σε επικαλυπτόμενα αντικείμενα, δεν θα πω ότι είμαστε καλύτεροι κλπ. αλλά ότι για το επίπεδο ακριβείας κ χρηστικότητας πχ τοπογραφικών σχεδίων ή αρχιτεκτονικής τοπίου ή αποτύπωσης χαρτών ή μικρών έργων που απαιτείται στην εργασία μας, είμαστε 100% αυτάρκεις με τις γνώσεις που λαμβάνουμε στη σχολή. Δεν είναι θέμα ότι ο μηχανικός είναι πιο καταρτισμένος σε τέτοια ζητήματα. Δεν μου χρειάζεται τέτοια εξειδίκευση για τη δουλειά μου.

Η σύνδεση τώρα της επιστήμης με την αγορά είναι ένα θέμα, ιδιαίτερα στην εποχή της απόλυτης εξειδίκευσης. Υπάρχει στην Ελλάδα η ανάγκη για "πανεπιστήμονες" ή για εξειδικευμένους δασολόγους; Αν ισχύει το 2ο τότε θεωρώ ότι η σχολή μας θα πρέπει να συμβαδίσει με τη ζήτηση της αγοράς και όχι να στοχεύει αποκλειστικά στην ολιστική κατάρτιση. Ρεαλιστικά.

Είμαστε σε ένα κράτος όπου η δασική πολιτική δεν εμφανίζεται ψηλά σε καμία ατζέντα. Γιατί; Και ποιοι φορείς είναι υπεύθυνοι να την προωθήσουν θεσμικά; Όλα κινούνται με βάση το χρήμα, ακόμη και η περιβαλλοντική προστασία. Αν δεν κεφαλαιοποιείται ποιοτικά ή ποσοτικά τότε απορρίπτεται από το οικονομικό πλαίσιο, από την αγορά και συνεπώς και από το κράτος..

'Εχοντας ο άνθρωπος απομακρυνθεί από τη φύση, αυτομάτως περιορίζεται η χρησιμότητα της ολιστικής γνώσης στην πράξη. Βγαίνοντας στην αγορά πού στοχεύουμε; στην αειφορία της διαχείρισης του περιβάλλοντος ή στην επιβίωσή μας, στο να βρούμε απασχόληση; Ο dimmihel σε προηγούμενο άρθρο είχε αναφέρει κάτι πολύ ορθό: αν δεν συνδεθεί η πράξη με το λογιστήριο, τότε ποτέ δεν θα γίνει προτεραιότητα η ολιστική αντιμετώπιση του περιβάλλοντος. Αντιθέτως, μονίμως θα επιμερίζονται οι εργασίες σε υποκλάδους που απαιτούν εξειδίκευση όπου εξαιτίας της αλληλοκάλυψης των αντικειμένων με άλλους επαγγελματίες/επιστήμονες, το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα πάει περίπατο..

Επομένως, ή θα προσαρμοστεί η γνώση που λαμβάνουμε στις τωρινές συνθήκες ή θα πρέπει να προωθηθεί η "δασολογική ατζέντα¨ ακριβώς όπως οι "ανταγωνιστικοί" κλάδοι πράττουν για τα αντίστοιχα επαγγελματικά τους αντικείμενα. Και εδώ είναι το κενό του πανεπιστημιακού μας φορέα αλλά και των επαγγελματικών μας συλλόγων. Όταν σε έχουν αφήσει εκτός παιχνιδιού και συμβιβάζεσαι με ένα μικρό κομμάτι της πίτας της αγοράς και δεν προσπαθείς να το διευρύνεις και για σένα αλλά και για τις επόμενες γενιές, τότε απομειώνεις την αξία σου σαν "προϊόν", χώρια τις επιπτώσεις που αυτό έχει στο περιβάλλον/δάσος.

choose. life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
02/01/2012 03:26 #669 από dimmihel
Απαντήθηκε από dimmihel στο θέμα Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;
Γειά σου Δημήτρη,

Σε ευχαριστώ πολύ για το κείμενο σου.

Η άποψη μου είναι πως το πανεπιστήμιο πρέπει να διατηρεί σχέσεις με την ανοιχτή αγορά και τη βιομηχανία, παρόλα ταύτα διαφωνώ με τη μεγάλη εξιδίκευση κατα τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών. Κύριος σκοπός του πανεπιστημίου θα πρέπει να παραμείνει η καλλιέργεια της σκέψης και το βάθος στη γνώση, ενώ η προετοιμασία για την επαγγελματική πραγματικότητα θα πρέπει να ενισχυθεί σαν σκοπός όχι όμως να αντικαταστήσει πρωταρχικό στόχο. Βιώνω απο κοντά τη διαφορά δυναμικής φοιτητών με σπουδές μεγάλης εξιδίκευσης (π.χ 3 year bachelor degree in Forestry) και σφαιρικής γνώσης (π.χ 5ετές πτυχίο της σχολής μας). Οι φοιτητές της πρώτης περίπτωσης έχουν τρομερές ελλείψεις γνώσεων και αντίληψης για το δάσος ενώ κατα τη διάρκεια του πτυχίου τους εκπαιδεύονται για ένα μικρό κλάσμα συγκεκριμένων εργασιών της Δασολογικής επιστήμης και έρευνας.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους επιστημονικούς κλάδους που αναφέρεις, συμφωνώ πως όντως κατέχουν σε βάθος ορισμένα αντικείμενα που εμείς μόνο έχουμε αγγίξει στην επιφάνεια τους, ενώ θα μπορούσαμε να ωφεληθούμε απο τη γνώση τους μέσω συνεργασίας. Παρόλα ταύτα προσωπικές μου εμπειρίες μου έχουν διδάξει πως δεν χρειάζεται μόνο εμείς σαν κλάδος να αποδεχτούμε τα όρια της γνώσης μας αλλά και οι Μηχανικοί, Τοπογράφοι, Γεωπόνοι κτλ να αποδεχτούν τα δικά τους. Επαναλαμβάνω ότι απο τις δικές μου εμπειρίες εγώ προσπάθησα να ακούσω αλλά δυστυχώς βρήκα σε τοίχο αλαζονίας.

Φτάνοντας στα λόγια του pachanga, υπάρχει μία σημαντική διαφορά μεταξύ των Δασολόγων και των υπόλοιπων κλάδων συνάδελφε Δημήτρη. Εκείνοι έχουν μία πληθώρα ευκαιριών σαν επαγγελματίες για να δραστηριοποιηθούν στην ανοιχτή αγορά και τη βιομηχανία, ενώ εμείς πλέουμε σε μία θάλλασα επαγγελματικής αβεβαιότητας χωρίς καν να γνωρίζουμε 100% που ακριβώς βρίσκεται το αντικείμενο μελέτης μας. Αυτό αποκλύει την εξιδίκευση στο πανεπιστήμιο όπως τη φαντάζεσαι για το κλάδο μας και επιβάλλει τη σφαιρικότητα της γνώσης ώστε μόνοι μας πια να δημιουργήσουμε τις ευκαιρίες αποκατάστασης μας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
04/01/2012 23:59 #678 από elafokynhgos
Απαντήθηκε από elafokynhgos στο θέμα Απ: Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;
Kaλή χρονιά και χρόνια πολλά,
Γιατί δεν σταματάμε επιτέλους αυτή την μεμψιμοιρία?
Κανένας επιστημονικός κλάδος δεν στέκεται μόνο με το κύριο αντικείμενο της σχολής του. Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, μπορεί να μην διδασκόμαστε γαιωδεσία σαν τους τοπογράφους, αλλά διδασκόμαστε περισσότερη τοπογραφία από αρχιτέκτονες και πολιτικους μηχανικούς. Οι οποίοι έχουν δικαιώμα σε πολλά περισσότερα τοπογραφικά θέματα από ότι εμείς. Μπορεί να μην διδασκόμαστε όλα τα φυτά αλλά διδασκόμαστε πολλά περισσότερα από όλες τις υπολοιπες σχολές που έχουν βοτανική και μάλιστα σαν βασικό κομμάτι εκπαίδευσης. Μπορεί να μην διδασκόμαστε στατικά σαν τους πολιτικούς μηχανικούς, αλλα διδασκόμαστε περισσότερα στατικά από τοπογράφους και αρχιτέκτονες οι οποίοι έχουν δικαίωμα υπογραφής στατικών για οικοδομές. Μπορεί να μην έχουμε τις γνώσεις χημείας ενός χημικού μηχανικού αλλά έχουμε τις περισσότερες περιβαλλόντικές γνώσεις από κάθε άλλη ειδικότητα που συμπεριλαμβάνεται στους περιβαλλοντολόγους, στους οποίους εμείς δεν συμπεριλαμβανόμαστε.
Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να διεκδικησουμε σε πρώτη φάση τα δικαιώματα που μας δίνει το 344/2000 και σε δευτερη φάση ότι μας κατήργησαν από παλαιότερα φεκ δικαιομάτων και ότι καινούριο βγαίνει και έχουμε τις γνωσεις να το κάνουμε.
π.χ. φυτοφαρμακα, σπόροι και φυτώρια καλλωπιστικών, τοπογραφικά σε όλες τις εκτός σχεδίου περιοχές, ρυθμιστικά και χωροταξικά στις υπό ένταξη στο σχέδιο περιοχές, αδείες οικοδομής σε αγροτικές και δασικές εκτάσεις μέχρι τριώροφο όπως προβλέπεται από το φεκ Δ΄270/85, οδοποιία σε όλες τις εκτός σχεδίου περιοχές( όπως γίνεται στο εξωτερικό και προβλέπεται και στην ελλάδα η συνυπογραφή δασολογου αλλά ουδέποτε γίνεται), έργα αναδασμού και αρδευτικά (φεκ 344/2000), όπωε επίσης να ενημερωθούν οι δημοτικές και οι τεχνικές υπηρεσίες ότι όποιο έργο γίνεται σε εκτός σχεδίου περιοχή εμπίπτει στην αρμοδιότητα την δικια μας, όπως διευθετήσεις χειμαρρων, ασφαλτοστρώσεις δασικών και αγροτικών δρόμων κλπ κλπ,
Είμαι διατεθομένος να σας αποστέλλω όποια παρατυπία βλέπω σε διαγωνισμούς καθημερινά εειδή έχω βαρεθεί με αυτήν κατασταση και μετά βγάλτε εσεις το φίδι από την τρύπα.
Μπακέας Κωνσταντίνος
Δασολόγος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
05/01/2012 01:29 - 05/01/2012 01:30 #679 από Alex
Απαντήθηκε από Alex στο θέμα Απ: Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;
Καλησπέρα και χρόνια πολλά ελαφοκυνηγέ.
Αν και νομίζω πω είσαι εκτός θέματος-καθώς το άρθρο αναφέρεται στα αντικείμενα της Σχολής Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος του ΑΠΘ και όχι τα επαγγελματικά δικαιώματα- να τα πάρουμε ένα-ένα;

elafokynhgos έγραψε: Γιατί δεν σταματάμε επιτέλους αυτή την μεμψιμοιρία?

Ο κ. Χουρμουζιάδης αναφέρει από την αρχή πως πρόκειται για προβληματισμό και όχι για θέση. Είναι περισσότερο τροφή για συζήτηση παρά για κριτική. Αν είναι να βαφτίζουμε μεμψιμοιρία την κάθε άποψη και τον κάθε προβληματισμό που αναρτάται εδώ καλύτερα να το κλείσουμε το μαγαζί και να μην συζητάμε τίποτα.

elafokynhgos έγραψε: Κανένας επιστημονικός κλάδος δεν στέκεται μόνο με το κύριο αντικείμενο της σχολής του

Εγώ ξέρω πολλούς κτηνίατρους που απασχολούνται μόνο ως κτηνίατροι, πολιτικούς μηχανικούς που κατασκευάζουν μόνο σπίτια και δρόμους, οδοντίατρους που έχουν μόνο οδοντιατρεία. Μπορώ να σκεφτώ πολλές ειδικότητες... έχει νόημα;
Αναφέρεις π.χ. τα στατικά... Με μια γρήγορη ματιά στο πρόγραμμα σπουδών των αρχιτεκτόνων του απθ βλέπω υποχρεωτικά μαθήματα 'σιδηροπαγές σκυρόδεμα', 'μεταλλικές και ελαφρές κατασκευές', 'Στατική και δυναμική των κατασκευών'. Εμείς πόσα βασικά μαθήματα είχαμε για κατασκευές και στατική; Το εξής ένα: ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ. Μπορείς να χτίσεις τριώροφο με το ένα αυτό μάθημα;
Στη σχολή που φοίτησα εγώ, και τα χρόνια που φοίτησα, δεν έμαθα 2 βασικότατα πράγματα που θα έπρεπε να μαθαίνει ένας δασολόγος για να βγεί στο κουρμπέτι.
-Σύνταξη Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (γιατί δεν υπάρχει καν σαν μάθημα)
-Διαχειριστικές Μελέτες
Συγγνώμη κιόλας, αλλά τα θεωρώ πολύ πιο βασικά και πολύ πιο απαραίτητα απο τα φυτοφάρμακα.

Είμαι διατεθομένος να σας αποστέλλω όποια παρατυπία βλέπω σε διαγωνισμούς καθημερινά εειδή έχω βαρεθεί με αυτήν κατασταση και μετά βγάλτε εσεις το φίδι από την τρύπα.

Ευπρόσδεκτη και επιθυμητή είναι η κάθε παρέμβαση και γνωστοποίηση για παρατυπίες σε διαγωνισμούς, αλλά μήπως έχεις μπερδευτεί; Σε ποιούς αναφέρεσαι με το 'εσείς' και τι πιστεύεις ότι είμαστε 'εμείς' για να βγάλουμε το φίδι απ' την τρύπα; Συνδικαλιστικό όργανο ή ο συνήγορος του δασολόγου;

Leonardo da Vinci: Η φύση δεν παραβαίνει ποτέ τους νόμους της
Last edit: 05/01/2012 01:30 by Alex.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
05/01/2012 08:42 #680 από vernieros
Απαντήθηκε από vernieros στο θέμα Απ: Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;
Η σχολή μας σίγουρα επιδέχεται πολλές βελτιώσεις στο πρόγραμμα σπουδών. Ορισμένα αντικείμενα τα διδασκόμαστε επιφανειακά. Αυτο όμως δεν αποτελεί πρωτοτυπία της δασολογίας αλλα ισχύει και σε άλλες σχολές. Παράδειγμα οι αρχιτέκτονες του απθ με τις στατικές που τις διδάσκονται επιφανειακά (το γνωρίζω απο πολυ γνωστό μου άτομο).

Επίσης οι τοπογράφοι και οι πολιτικοί μηχανικοί δεν διδάσκονται δασική οδοποιία. Αρα απο που βγαίνει το συμπέρασμα οτι είναι πιο καταρτισμένοι απο εμάς σε αυτο το αντικείμενο. Οι δε αρχιτέκτονες διδάσκονται ένα μάθημα αριτεκτονικής τοπίου και επικεντρώνονται στο σχεδιαστικό κομμάτι όπως είναι φυσικό. Η αρχιτεκτονική τοπίου όμως δεν είναι μόνο το σχέδιο. Αλλο πράγμα η αρχιτεκτονική τοπίου και άλλο πράγμα η αρχιτεκτονική.

Ζητούμαι εξειδίκευση στη δασολογία όταν οι μισοί τομείς είναι ανενεργοί στην ελληνική πραγματικότητα. Τι να την κάνεις την εξειδίκευση σε προπτυχιακό επίπεδο στη γενετική, στο ξύλο, στα λιβάδια, στην πανίδα όταν δεν υπάρχουν οι χωροί επαγγελματικής υποδοχής στην ελλάδα τέτοιων επιστημόνων.

Ο Αlex αναφέρει ότι το άρθρο δεν έχει σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα απο τη στιγμή που ο κ. Χουρμουζιάδης συσχετίζει τις γνώσεις άλλων ειδικοτήτων με την επαγγελματική τους υπεροχή έναντι των δασολόγων π.χ. τοπογραφικά, στατικά, αρχιτεκτονική τοπίου, δασική οδοποιία κλπ. Επίσης αναφέρεται στο ότι έχουμε ένα μονο μάθημα στατικής. Να θυμήσω ότι η Δ.Ο.Υ. ΙΙ κατα το ημισυ είναι στατική φραγμάτων ( βάρους, δοκοι, καμπύλα καθώς και άλλα συνοδά τεχνικά έργα). Επίσης διδάσκονται και δυο επιλογής αντικειμένου στατικής. Δασικές κατασκευές και Φραγματικές κατασκευές. Για να κλείσω το θέμα της στατικής να αναφέρω οτι τα δασικά χωριά στην ελλάδα κατασκευάστηκαν απο δασολόγους του δημοσίου και συμπεριλαμβάνουν κτίρια και απο μπετόν εκτός απο ξύλινα.

Το να επικεντρωθούμε όλοι στις διαχειριστικές μελέτες και στις περιβαλλοντικές δεν είναι η καλύτερη λύση. Αυτα τα δυο αντικείμενα δε μπορούν να συντηρήσουν ολους τους ιδιώτες δασολόγους. Αρα πρέπει να ασχοληθούμε και με τα άλλα αντικείμενα. Μάθημα για Μ.Π.Ε. υπάρχει στη σχολή και είναι επιλογής ( προφανώς μπήκε μετα την αποφοίτηση του Alex )

Το κακό με τους δασολόγους είναι ότι κληρονομούν μια μιζέρια απο τους παλαιότερους και ψάχνουν να βρούν την ταυτότητα τους σε άλλες ειδικότητες. Κατα την αποψη μου η δασολογία είναι μια κορυφαία επιστήμη, κακώς περιθωριοποιημένη απο την κοινωνία μας και αυτο διότι οι έλληνες δεν έχουν σχέση με το δάσος, το φυσικό περιβάλλον και οτι άλλο σχετίζεται με την δασολογία. Την βρίσκει με το τσιμέντο και το καυσαέριο. Τι να πείς?

Κλείνοντας θα θυμηθώ μια πολιτικό μηχανικό που όταν τις ανέφερα για ένα λογισμικό δασικής οδοποίας μου δήλωσε έκπληκτη ότι δεν ήξερε οτι οι δασικοι δρόμοι χρειάζονται μελέτη αλλα νομιζε ότι απλά μπαίνει η μπουλντόζα και σκάβει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
05/01/2012 18:45 - 05/01/2012 19:41 #682 από pachanga
Απαντήθηκε από pachanga στο θέμα Απ: Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;
:lol: Μπαίνει η μπουλντόζα και καθάρισε ο δασικός δρόμος.. Αυτό λέει πολλά, όντως. Σχετικά με τα στατικά κ τα λοιπά να πω ότι είμαστε δεν είμαστε περισσότερο καταρτισμένοι από άλλους α) είναι επικαλυπτόμενο αντικείμενο και β) στην πράξη της Ελλάδος προηγείται πάντα αυτός που προωθεί, κυνηγάει και συντηρεί τα δικαιώματά του. Και τα Σκόπια δεν λέγονται Μακεδονία αδέρφια αλλά όλος ο πλανήτης έτσι τα αναγνώρισε.. ποιος φταίει ρεαλιστικά; τα Σκόπια (μηχανικοί) που σου πήραν τα πνευματικά δικαιώματα (τα τεχνικά αντικείμενα) ή η Ελλάδα (δασολόγοι) που κάθισαν στα ιστορικά γεγονότα (έχουμε καλύτερη κατάρτιση) και οι ηγέτες της (ΓΕΩΤΕΕ, πανεπιστημιακές σχολές κ καθηγητές) βολεύτηκαν με άλλα συμφέροντα; χοντρό το παράδειγμα αλλά για το συνειρμό.. :lol:

οι έλληνες δεν έχουν σχέση με το δάσος, το φυσικό περιβάλλον και οτι άλλο σχετίζεται με την δασολογία. Την βρίσκει με το τσιμέντο και το καυσαέριο. Τι να πείς?


Έχεις δίκιο μεγάλο σε αυτό. Ποιος τους εκπαίδευσε έτσι τους Έλληνες; Γιατί μη μου πεις ότι ιστορικά το είχαμε στο DNA μας :) Γιατί και πότε όμως αναπτύχθηκε αυτή η κουλτούρα; Μήπως με το μεγάλο μπαμ της κατασκευαστικής ανάπτυξης με τις αντιπαροχές; Μήπως με την ασύδοτη πίεση και τη διασύνδεση του κλάδου των μηχανικών στους πολιτικούς διαχειριστές της χώρας και την ανέλιξη συναδέλφων τους σε αξιώματα πολιτικά, κρατικά, τοπικής αυτοδιοίκησης κλπ; Ή μήπως με την απάθεια-διαφθορά κάποιων δασικών κρατικών λειτουργών; Χώρα με 1.500.000 αυθαίρετα είμαστε και δεν σταματάει εκεί.. κορέστηκαν οι κατασκευές λόγω κρίσης; κανένα πρόβλημα! εδώ είμαστε να σας ανοίξουμε νέες θέσεις εργασίας ως περιβαλλοντικοί επιθεωρητές, κατασκευές φωτοβολταϊκών-ανεμογεννητριών, βιοκλιματικών χώρων, "πράσινης" ανάπτυξης κλπ. και φυσικά να πάρετε και ό,τι αντικείμενο δεν διαφυλάσσεται ή είναι απαξιωμένο από άλλους κλάδους. Δεν χωράνε πια!

Ποιοι κλάδοι "κυβερνούν" ρε παιδιά; δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, γιατροί, μηχανικοί. Λάθος έχω; Πόσα χρόνια συμβαίνει αυτό; μήπως σε όλη τη σύγχρονη ιστορία μας; Ε τι ψάχνουμε περί επαγγελματικών δικαιωμάτων; Όταν έχεις κράτος που άγεται και φέρεται από ιδιωτικά συμφέροντα πρέπει να είσαι αφελής τουλάχιστον για να περιμένεις από αυτό να υπερασπιστεί τα δικαιώματά σου ή έστω να δώσει τη δέουσα σημασία για το δάσος και το περιβάλλον που είναι και το φυσικό σου αντικείμενο. Αφού το βλέπεις ιστορικά ότι είσαι η τελευταία τρύπα του ζουρνά.. καταγγελίες, φωνές, τα δικαιώματα των δασολόγων κλπ.. Πού ήταν ο επιστημονικός κόσμος της δασολογίας να προωθήσει την επιστήμη; πού είναι οι φτασμένοι επαγγελματίες να διαφημίσουν τη δουλειά, το αντικείμενο; Να σας πω που είναι; στις θέσεις που απέκτησαν όταν υπήρχε χρήμα στο κράτος, σε μια εργασιακή βολή. Όταν άνοιξε το παιχνίδι και μπήκαν δυνατά και άλλοι κλάδοι στα δασολογικά, απογυμνωθήκαμε. Πίσω-πίσω και διατήρηση του δικού μας προσωπικού κεκτημένου επιχειρηματικού/επιστημονικού χώρου. Με νύχια κ με δόντια κ με πρακτικές/νοοτροπίες του φτωχού συγγενή. Και ποια η στάση των "ψαγμένων" και νέων συναδέλφων;

Είμαι διατεθιμένος να σας αποστέλλω όποια παρατυπία βλέπω σε διαγωνισμούς καθημερινά εειδή έχω βαρεθεί με αυτήν κατασταση και μετά βγάλτε εσεις το φίδι από την τρύπα.

.. Αυτός είναι ο τρόπος;;; Μόνο και μόνο αν δούμε πως πίεσαν οι "ανταγωνιστές" των δασολόγων για να αποκτήσουν την πίτα (και όχι μερίδιο απ'αυτήν) θα πάρουμε ένα καλό μάθημα για το πώς προωθούνται ατζέντες. Μην πάτε μακρυά..δείτε την ανάρτηση με το Bάι και το WWF.

Συγνώμη κ. Μπακέα αλλά μετά πώς να μην εκραγεί ο άλλος; Όλες οι αναρτήσεις σας εχουν αυτό το ύφος το καταγγελτικό, ασχέτως θεματικής μερικές φορές. Αυτό είναι κατανοητό εν μέρη. Όλοι μας καιγόμαστε κ όλοι έχουμε μάθει να πορευόμαστε μέσα από συγκεκριμένες παραστάσεις κ φιλοσοφίες. Οι περισσότεροι έστω.. Αλλά φοβάμαι μήπως υπάρχει δυσνόηση περί του τι είναι οι dasologoi.gr και τελικά ποιος ο ρόλος μας εδώ μέσα αλλά κυρίως έξω, στον ανταγωνισμό.

Συνυπογράφω τις τελευταίες ερωτήσεις του Alex...αλλά τρελαίνομαι όταν βλέπω τις ουρές να βγαίνουν απ'έξω.. κράξιμο, καταγγελία, ορμή για τα δικαιώματά μας κλπ αλλά.. βγάλτε εσείς το φίδι απ'την τρύπα! Classic

Υ.Γ. Για να μην ξεκατινιαζόμαστε στο φόρουμ, προτείνω προσωπικά μηνύματα την επόμενη φορά :evil: έτσι, να πέσει κ κανά μπινελίκι να στανιάρουμε :lol:

choose. life
Last edit: 05/01/2012 19:41 by pachanga.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
06/01/2012 04:02 #688 από elafokynhgos
Απαντήθηκε από elafokynhgos στο θέμα Απ: Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;
ρε παιδια, να τα παρουμε ενα ενα,
σε καμια περιπτωση δεν ειμαι κακοπροαιρετος και ολα τα σχολια σας δεκτα, απλα νομιζω οτι με παρεξηγητε.
στα στατικα υπαρχουν επισης εκτος απο τα μαθηματα που προανεφερε ο συνάδελφος και τα μαθηματα, οικοδομικη και δομικα υλικα, αντοχη υλικων, τεχνολογια δομικων υλικων και στατικη των φορεων και στατικά για γέφυρες στην οδοποιοία, τουλαχιστον στην ορεστιαδα στην θεσσαλονικη δεν ξερω. Επίσης οι αρχιτεκτονες έχουν δικαίωμα υπογραφης για 10οροφο με τα στατικα που κάνουν. Για τους πολιτικους μηχανικους που βγάζουν μόνο άδειες πρέπει να σας πω ότι σε μια οικοδομική άδεια το 50% περίπου είναι τα αριτεκτονικα το 30% στατικά το 10% τοπογραφικο και τα υπολοιπα πυροπροστασιες υδραυλικα ηλεκτρολογικα κλπ οπότε βλέπες ότι οι πολιτικοι μηχανικοι μόνο με στατικά δεν ασχολούνται, όσο για έργα οδοποιοίας εκτός από τα χωματουργικά και ασφαλτικά υπάρχουν και τοπογραφικά σε κάθε έργο και αναφέρονται στο τευχος δημοπράτησης ξεχωριστά η κάθε ομα΄δα εργασιών.
Οταν λέω ότι έχω κουραστεί, επιεδή εδω και πολύ καιρό ασχολούμαι ενεργα με τα δικαιώματα των δασολόγων με υπομνηματα κλπ κλπ σε γεωτεε δήμους κλπ η απάντηση που παίρνω είναι , έλα ρε φίλε τι σκαλίζεις τώρα ασχολήσου με κάτι άλλο.
Επίσης για τις μελέτες δεν είναι δουλειά του πανεπιστημίου να σου μάθει πως γίνονται, παίρνεις τον νόμο για τις διαχειριστικές είναι του 1964 τον διαβάζεις και γράφεις ότι ζητάει. είναι πολύ απλό.
Δεν είπα ότι ο ρόλος του δασολόγοι είναι αύτος, αλλά επειδη είμαστε μαζεμένοι πολύ εδω πέρα που από ότι καταλαβα δεν είμαστε βολεμένοι πουθενά και να μην μασ νοιαζει τίποτα άλλο είναι ευκαιρία να τα αναδείξουμε και να τα διεκδηκήσουμε.
αν καποιος θέλει μπορώ να του τα εξηγήσω τηλεφωνικώς.
Μπακέας Κωνσταντίνος
6944253518

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14/01/2012 22:08 #754 από la_monda
Απαντήθηκε από la_monda στο θέμα Απ: Εξειδικευμένη ή Σφαιρική Κατάρτιση;
Διάβασα λίγα από αυτά που γράψανε οι φίλοι συνάδελφοι. Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ από κάποιον, θα πω τη γνώμη μου ως προς την ερώτηση που θέτει ο συνάδελφος. Όταν η βιβλιογραφία που διδασκόμαστε είναι σε πολλές περιπτώσεις του '80, και όταν η καθηγήτρια μας διδάσκει σε μάθημα ηλεκτρονικών υπολογιστών ότι "οι υπολογιστές του μέλλοντος θα μιλάνε αρχαία ελληνικά", ποια γνώση χρήσιμη και ποια ευρυμάθεια ρε παιδιά; Είπαμε να είμαστε και λίγο σοβαροί. Η σχολή μας είναι δυστυχώς φτωχή από καθηγητές με επαγγελματικό κύρος και ήθος, και από σπουδαστές με θέληση για μάθηση...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.236 δευτερόλεπτα

Επικοινωνία

 

Δημοφιλή Αρχεία

Έκθεση Φωτοερμηνείας 665
coord_gr 347
Πράξη Χαρακτηρισμού συνοδευόμενη από την Έκθεση Αυτοψίας και Εισήγηση 325
Πίνακες παραγωγής Κοσσενάκη 263
Οδηγός ενσωμάτωσης WMS (ΑΦ Κτηματολογίου) στα Google Earth και QGIS 247

Τελευταία Μέλη

  • HxjtHILzsEIayY
  • NeAWXBlg
  • CharlesUnOle
  • ElianVob
  • epbaCfIZQmHcJ