Ζητήματα επαγγελματικών δικαιωμάτων, μελετητικά πτυχία (έκδοση, κατηγορίες), πτυχία εργοληπτών (ΜΕΚ-ΜΕΕΠ)

Mπορούμε τελικά να κάνουμε χαρτιά σε θέσεις ΠΕ Περιβάλλοντος;;

Περισσότερα
19/11/2011 01:01 #372 από Ελίζα
Συμφωνώ πλήρως με τον φίλο Pachanga

αλλά δεν βρίσκω κανένα απολύτως νόημα να θίγουμε ανθρώπους(elafokinhge σε σένα αναφέρομαι). Καλό θα ήταν να αναφερόμαστε στις δικές μας γνώσεις και όχι στις γνώσεις των υπολοίπως που δεν γνωρίζουμε ποιες είναι. Εγώ μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι λυπάμαι αλλά δεν έχω σίγουρα καθόλου περισσότερες γνώσεις από ένα τοπογράφο και ούτε έναν αρχιτέκτονα. Αλλά το θέμα μας ποιο είναι εξάλλου? αν ήθελα να είχα αυτές τις γνώσεις θα γινόμουν τοπογράφος όχι δασολόγος (να σημειωθεί ότι η Δασολογία ήταν επιλογή και δεν βρέθηκα τυχαία).
τι σύγκριση είναι αυτή και ποιο το νόημα της δεν κατάλαβα! εξάλλου κάθε ειδικός στο αντικείμενο του .....και ο λουμίδης στους καφεδες του!!! :woohoo:
Παιδιά όλοι για τα ίδια παλεύουμε, ας μην αναλώνουμε την πολύτιμη ενέργεια μας σε αντιπαραθέσεις που δεν βγάζουν πουθενά εδώ μέσα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 02:12 - 19/11/2011 02:48 #374 από ptsolak

elafokynhgos έγραψε: Για τις γνώσεις σε παρακαλώ να αναφέρεσαι στον εαυτό σου, εσύ μπορεί να μην έχεις όποιος όμως διαβάσει τα βιβλία της σχολής μας , θα τις αποκτήσει. Δεν ξέρω γιατί εσύ δεν απέκτησες γνώσεις μαθηματικών αλλά αν θα διάβαζες μαθηματικά , βιομετρία 1 βιομετρία 2, δειγματοληψία, στατιστική, εισαγωγή στην παλινδρόμηση κλπ κλπ θα τις αποκτούσες, το ότι εσύ δεν τα διάβασες δεν σημαίνει ότι δεν έχουν γνώσεις οι δασολόγοι. Για τα τεχνικά μαθήματα μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι έχουμε πολύ περισσότερες γνώσεις τοπογραφίας και στατικών από έναν αρχιτέκτονα και κάνουμε πολύ περισσότερη τοπογραφία από έναν πολιτικό μηχανικό. Το ότι καταπατούνται τα επαγγελματικά μας δικαιώματα από τους μηχανικούς είναι άλλο θέμα. Δεν νομίζω ότι τώρα πια πρέπει να έχουμε την μοιρολατρία των δασολόγων που θέλουν να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι και να λέμε ότι δεν ξέρω το ένα, δεν ξέρω το άλλο… Τα βιβλία εκεί είναι ξεστραβώσου και διάβασε τα…..
Μπακέας Κωνσταντίνος
Δασολόγος

Υ.Γ Αυτό πήγαινε στην απάντηση του Παναγιώτη Τσολακίδη (δεν ξέρω γιατί δημοσιεύτηκε εδω κάτω)



Κοίτα, elafokynhgos νιώθω ότι μου επιτίθεσαι σα να σε έθιξα προσωπικά και με ενοχλεί (τουλάχιστον) :( . Προφανώς είσαι είτε μαθηματικός (που είναι λίγο δύσκολο) είτε πληροφορικάριος και επιβεβαιώνεις αυτά που έλεγα, αλλά και να μην είσαι, ο τρόπος σου δεν δικαιολογείται. Μου θυμίζεις τους καθηγητές (στις συνελεύσεις) που αν έλεγε κάποιος κάτι 'κακό' για ένα τομέα (ή πεδίο), οι του τομέα (του πεδίου) εκείνου του ορμούσαν να τον 'φάνε', ακόμα και αν είχε δίκαιο σε αυτά που έλεγε... Cosa nostra που λένε.

Επιπλέον, χαίρομαι που καταλαβαίνεις περισσότερα από αυτά που γράφω και μου τα πετάς στη μούρη! :unsure: Πραγματικά αυτά εννοούσα, αλλά μάλλον ΟΧΙ για εσένα διότι αποτελείς εξαίρεση από το μέσο 'πατωμένο' όρο της Σχολής. Έκανες όμως μία παρανόηση. (Ο τόνος μου αν και 'ελαφρά' ειρωνικός, είναι ειλικρινής) Σε καμία περίπτωση δε μίλησα για το ΔΥΝΗΤΙΚΌ επίπεδο που μπορούν να φτάσουν οι σπουδαστές της Σχολής (δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για το τμήμα της Ορεστιάδας), το οποίο μπορεί να είναι ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ και (ναι το πιστεύω :cheer: ) να ξεπερνά όλες τις υπόλοιπες Σχολές του εξωτερικού (τουλάχιστον τις περισσότερες). Δίχως όμως να θέλω να σε προσβάλλω, δεν πιστεύω ότι είναι εφικτό αυτό το επίπεδο, ακόμα και από εσένα, διότι όταν δίνεις βαρύτητα σε ένα πεδίο, άμεσα χάνεται κάτι από ένα άλλο. Ξέρεις τόσο καλή γενετική όσο και μαθηματικά;;; :huh:

Κλείνοντας, θα σου ζητήσω εγώ από μέρους μου να είσαι πιο ήρεμος όταν απαντάς σε κάποιον επί προσωπικού και να μην είσαι επιθετικός, πρώτον επειδή δε με γνωρίζεις, όπως ούτε και εγώ, δεύτερον επειδή scripta manent (τα γραπτά μένουν) και τρίτον επειδή μιλάς σε ένα δημόσιο ιστότοπο που είναι εύκολο κάποιος να θεωρήσει ότι προσβάλλεται.

ΥΓ. Δημοσιεύεται πιο κάτω επειδή προηγήθηκαν απαντήσεις άλλων. Για να απαντούσες σε μένα (να φαίνεται ότι απαντάς σε μένα) έπρεπε να κάνεις quote.

Panagiotis Tsolakidis
Forestry Consultant
ptsolak.wordpress.com
ptsolak@gmail.com

Θα εκτιμούσα, όσοι ωφελούνται από τις θέσεις σπουδών εξωτερικού, να κάνουν ένα κλικ στο "ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"!
Last edit: 19/11/2011 02:48 by ptsolak.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 03:22 #378 από elafokynhgos

ptsolak έγραψε:

elafokynhgos έγραψε: Για τις γνώσεις σε παρακαλώ να αναφέρεσαι στον εαυτό σου, εσύ μπορεί να μην έχεις όποιος όμως διαβάσει τα βιβλία της σχολής μας , θα τις αποκτήσει. Δεν ξέρω γιατί εσύ δεν απέκτησες γνώσεις μαθηματικών αλλά αν θα διάβαζες μαθηματικά , βιομετρία 1 βιομετρία 2, δειγματοληψία, στατιστική, εισαγωγή στην παλινδρόμηση κλπ κλπ θα τις αποκτούσες, το ότι εσύ δεν τα διάβασες δεν σημαίνει ότι δεν έχουν γνώσεις οι δασολόγοι. Για τα τεχνικά μαθήματα μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι έχουμε πολύ περισσότερες γνώσεις τοπογραφίας και στατικών από έναν αρχιτέκτονα και κάνουμε πολύ περισσότερη τοπογραφία από έναν πολιτικό μηχανικό. Το ότι καταπατούνται τα επαγγελματικά μας δικαιώματα από τους μηχανικούς είναι άλλο θέμα. Δεν νομίζω ότι τώρα πια πρέπει να έχουμε την μοιρολατρία των δασολόγων που θέλουν να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι και να λέμε ότι δεν ξέρω το ένα, δεν ξέρω το άλλο… Τα βιβλία εκεί είναι ξεστραβώσου και διάβασε τα…..
Μπακέας Κωνσταντίνος
Δασολόγος

Υ.Γ Αυτό πήγαινε στην απάντηση του Παναγιώτη Τσολακίδη (δεν ξέρω γιατί δημοσιεύτηκε εδω κάτω)



Κοίτα, elafokynhgos νιώθω ότι μου επιτίθεσαι σα να σε έθιξα προσωπικά και με ενοχλεί (τουλάχιστον) :( . Προφανώς είσαι είτε μαθηματικός (που είναι λίγο δύσκολο) είτε πληροφορικάριος και επιβεβαιώνεις αυτά που έλεγα, αλλά και να μην είσαι, ο τρόπος σου δεν δικαιολογείται. Μου θυμίζεις τους καθηγητές (στις συνελεύσεις) που αν έλεγε κάποιος κάτι 'κακό' για ένα τομέα (ή πεδίο), οι του τομέα (του πεδίου) εκείνου του ορμούσαν να τον 'φάνε', ακόμα και αν είχε δίκαιο σε αυτά που έλεγε... Cosa nostra που λένε.

Επιπλέον, χαίρομαι που καταλαβαίνεις περισσότερα από αυτά που γράφω και μου τα πετάς στη μούρη! :unsure: Πραγματικά αυτά εννοούσα, αλλά μάλλον ΟΧΙ για εσένα διότι αποτελείς εξαίρεση από το μέσο 'πατωμένο' όρο της Σχολής. Έκανες όμως μία παρανόηση. (Ο τόνος μου αν και 'ελαφρά' ειρωνικός, είναι ειλικρινής) Σε καμία περίπτωση δε μίλησα για το ΔΥΝΗΤΙΚΌ επίπεδο που μπορούν να φτάσουν οι σπουδαστές της Σχολής (δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για το τμήμα της Ορεστιάδας), το οποίο μπορεί να είναι ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ και (ναι το πιστεύω :cheer: ) να ξεπερνά όλες τις υπόλοιπες Σχολές του εξωτερικού (τουλάχιστον τις περισσότερες). Δίχως όμως να θέλω να σε προσβάλλω, δεν πιστεύω ότι είναι εφικτό αυτό το επίπεδο, ακόμα και από εσένα, διότι όταν δίνεις βαρύτητα σε ένα πεδίο, άμεσα χάνεται κάτι από ένα άλλο. Ξέρεις τόσο καλή γενετική όσο και μαθηματικά;;; :huh:

Κλείνοντας, θα σου ζητήσω εγώ από μέρους μου να είσαι πιο ήρεμος όταν απαντάς σε κάποιον επί προσωπικού και να μην είσαι επιθετικός, πρώτον επειδή δε με γνωρίζεις, όπως ούτε και εγώ, δεύτερον επειδή scripta manent (τα γραπτά μένουν) και τρίτον επειδή μιλάς σε ένα δημόσιο ιστότοπο που είναι εύκολο κάποιος να θεωρήσει ότι προσβάλλεται.

ΥΓ. Δημοσιεύεται πιο κάτω επειδή προηγήθηκαν απαντήσεις άλλων. Για να απαντούσες σε μένα (να φαίνεται ότι απαντάς σε μένα) έπρεπε να κάνεις quote.


Ρε παιδιά δημοσίευσα και κάτι άλλο αλλά εξαφανίσθηκε. Το ξεστραβώσου και διαβασε τα πήγαινε στον υποτιθέμενο δασολόγο που θέλει να γίνει δημόσιος υπάλληλος και βρίσκει προφάσεις για να μην κάνει δουλειά σαν ελεύθερος επαγγελματίας. Αν γι αυτό γίνεται το θέμα. Τώρα μάλλον σας λείπει η προηγούμενη απάντηση γι αυτό παρανοήσατε το θέμα. Αγαπητή μου Ελίζα νομίζω δεν καταλαβες καλά αυτά που λέω. Τέλος πάντων αυτό που θέλω να πω είναι ότι η δασολογία μας δίνει αρκετές γνώσεις για να κναουμε πολλά πράγματα που είναι στα επαγγελματικά μας δικαιώματα, αλλά στην πράξη επειδή δεν υπάρχει καθόλου εξωστρέφεια στο επαγγελμα μας χάνονται όλα αυτά και τα εκμεταλλεύονται οι μηχανικοί εις βάρος μας. Τώρα δασολόγος που να μην ξέρει τοπογραφία δεν ξέρω τι ακριβώς κατάλαβε από την σχολή που πέρασε μιας και είναι βασικό μαθημα μαζί με άλλα πολλά όπως κτηματολόγιο κλπ κλπ τα οποία είναι υποχρεωτικά. Όπως επίσης και η Γενετική και η δασοκομία και καμιά 80αρια άλλα. Επαναλαμβάνω όμως ότι πρέπει να βελτιωθεί η εξωστρέφεια του επαγγέλματος μας γιατί έχουμε τεράστιο αντικείμενο και θα μπορούσαμε να έχουμε πολύ δουλειά έξω με απλές πράξεις όπως τα τοπογραφικά που όμως τα εκμεταλλεύονται άλλοι που κάνουν μόνο ένα εξαμηνο ένα μάθημα τοπογραφίας, σε αντίθεση με μας που έχουμε πολλά περισσότερα. Αυτό είναι ένα παράδειγμα που είναι πολύ επικαιρο τώρα, γι αυτό επιμένω.
Μπακέας Κωνσταντίνος
Δασολόγος
Υ.Γ. Αν μπορέσετε να βρείτε και την άλλη δημοσίευση θα κατανοήσετε καλύτερα τις προθεσεις μου, Δεν έχω σκοπό να θίξω κανέναν. Συγνώμη αν εξ αμελίας υπονοήθηκε κάτι τέτοιο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 03:34 - 19/11/2011 03:39 #379 από ptsolak
Εμ, όλα γυρίζουν ανάποδα με αυτά που μας γράφεις τώρα!! :cheer:
Είδες όμως που έχει δημιουργηθεί μία καλή ομάδα στην κοινότητα dasologoi.gr; B) Υπάρχει προστασία για τις τυχόν παρανοήσεις και όλοι προσπαθούμε να είμαστε σωστοί απέναντι στον άλλο (εγώ προσπάθησα πολύ γιατί παρανόησα τα γραφόμενά σου! :dry: ).
Η απάντησή σου αρκεί για να κατανοήσουμε αυτό που είχες στο μυαλό σου (και όχι αυτό που καταλάβαμε από αυτά που εμφανίστηκαν) οπότε είμαστε οκ!

Βέβαια, ήταν λίγο απότομη... Όπως και να έχει, πράγματι το αντικείμενο μας περιλαμβάνει πολλές διεξόδους για τον ελεύθερο επαγγελματία, που αν 'ξεστραβωθεί' λίγο στο διάβασμα θα καταφέρει να επιβιώσει. ΌΜΩΣ, για να αποκτήσεις πραγματική γνώση σε ένα αντικείμενο (πχ τοπογραφία ή και γενετική), οι Σχολές δεν δίνουν τα εφόδια που χρειάζονται. Το να λέμε ότι μαθαίνουμε περισσότερα από έναν άλλο επιστήμονα δεν αρκεί, αλλά πρέπει να το δείχνουμε στο πεδίο και δυστυχώς, δεν έχουμε τα εφόδια ή απλά μας λείπει η αυτοπεποίθεση,,,


Δες ρε συ που ξανά-παρουσιάστηκε πρόβλημα με χαμένη απάντηση στο φόρουμ! Μπορεί και να το κάνουν επίτηδες οι διαχειριστές :evil: - προφανώς και αστειεύομαι! παρόλα ταύτα, είναι 2η φορά που αναφέρεται κάτι τέτοιο, μήπως όντως υπάρχει κάποιο πρόβλημα..;

Panagiotis Tsolakidis
Forestry Consultant
ptsolak.wordpress.com
ptsolak@gmail.com

Θα εκτιμούσα, όσοι ωφελούνται από τις θέσεις σπουδών εξωτερικού, να κάνουν ένα κλικ στο "ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"!
Last edit: 19/11/2011 03:39 by ptsolak.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 03:39 #380 από Iordanis
Παιδιά το νόημα της δημιουργίας αυτής της προσπάθειας είναι να καλύψει το κενό ή καλύτερα να δημιουργήσει κάτι που έλλειπε από τον χώρο μας, που είναι απλά και μόνο η ύπαρξη κοινού χώρου για ΟΛΟΥΣ, ανεξαιρέτως απόψεων και ιδεών, ακόμη περισσότερο ανεξαιρέτως ειδικότητας. Προφανώς και δεν αποτελεί χώρο συγκρίσεων μεταξύ ειδικοτήτων, σχολών, ικανοτήτων και πολύ περισσότερο ατόμων. Σας παρακαλώ να κρατηθούμε και να κινηθούμε με βάση αυτές τις αρχές.
Elafokynhgos ο ptsolak σε μια προηγούμενη απάντηση εξέφρασε μια προσωπική άποψη. Το αν σε πρόσβαλε είναι απόλυτο δικαίωμά σου, αλλά δεν είναι δικαίωμά σου να απαντάς με αυτό το ύφος. Θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις ξανά τους Όρους Χρήσης της σελίδας (κυρίως αρ. 3,4,5,6), καθώς και να επιλέγεις πιο σωστούς τρόπους να αποδείξεις το δίκιο των απόψεών σου. Είναι σίγουρο ότι όλοι έχουμε να κερδίσουμε από όλους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν _QQ_Σε Ευχαριστώ_QQ_: ptsolak

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 03:44 #381 από Iordanis
Είναι ευχάριστο που το θέμα λύθηκε.
Elafokynhgos παρατήρησε μήπως όταν αναρτάς την απάντησή σου κάνεις κάτι λάθος. Ίσως να καθυστερείς να την υποβάλλεις. Θα το δούμε και εμείς από την πλευρά μας μήπως συμβαίνει κάτι και θα ενημερώσουμε ανάλογα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 04:12 #382 από Ελίζα
Όσο περνάν οι μέρες εκτιμώ ακόμα παραπάν αυτό το forum!
χαίρομαι κ εγώ που λύθηκε το θέμα σύντομα και ειρηνικά!

καλή μας συνέχεια λοιπόν!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 05:29 #383 από pachanga
Τι επίπεδο.. τι μόρφωση! ;)

choose. life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 09:34 #386 από elafokynhgos

ptsolak έγραψε: Εμ, όλα γυρίζουν ανάποδα με αυτά που μας γράφεις τώρα!! :cheer:
Είδες όμως που έχει δημιουργηθεί μία καλή ομάδα στην κοινότητα dasologoi.gr; B) Υπάρχει προστασία για τις τυχόν παρανοήσεις και όλοι προσπαθούμε να είμαστε σωστοί απέναντι στον άλλο (εγώ προσπάθησα πολύ γιατί παρανόησα τα γραφόμενά σου! :dry: ).
Η απάντησή σου αρκεί για να κατανοήσουμε αυτό που είχες στο μυαλό σου (και όχι αυτό που καταλάβαμε από αυτά που εμφανίστηκαν) οπότε είμαστε οκ!

Βέβαια, ήταν λίγο απότομη... Όπως και να έχει, πράγματι το αντικείμενο μας περιλαμβάνει πολλές διεξόδους για τον ελεύθερο επαγγελματία, που αν 'ξεστραβωθεί' λίγο στο διάβασμα θα καταφέρει να επιβιώσει. ΌΜΩΣ, για να αποκτήσεις πραγματική γνώση σε ένα αντικείμενο (πχ τοπογραφία ή και γενετική), οι Σχολές δεν δίνουν τα εφόδια που χρειάζονται. Το να λέμε ότι μαθαίνουμε περισσότερα από έναν άλλο επιστήμονα δεν αρκεί, αλλά πρέπει να το δείχνουμε στο πεδίο και δυστυχώς, δεν έχουμε τα εφόδια ή απλά μας λείπει η αυτοπεποίθεση,,,


Δες ρε συ που ξανά-παρουσιάστηκε πρόβλημα με χαμένη απάντηση στο φόρουμ! Μπορεί και να το κάνουν επίτηδες οι διαχειριστές :evil: - προφανώς και αστειεύομαι! παρόλα ταύτα, είναι 2η φορά που αναφέρεται κάτι τέτοιο, μήπως όντως υπάρχει κάποιο πρόβλημα..;


Όταν συγκρίνω τις ειδικότητες το κάνω με βάση τα επαγγελματικά δικαιώματα που έχει ο καθένας και με βάση αυτά που διδάχθηκε στο πανεπιστήμιο. Για τα δύο παραδείγματα που προανέφερες, οι αρχιτεκτονες διδάσκονται 1 μάθημα τοπογραφίας, χωρίς να έχουν θεσμοθετημένη πρακτική άσκηση και μπορούν να κάνουν τοπογραφικά για τα πάντα, ακόμη και για δάσος. Το ίδιο και οι πολιτικοί μηχανικοί συν του ότι οι πολιτικοί μηχανικοί μπορούν να κάνουν και τοπογραφικά εξαρτημένα από ΕΓΣΑ. Οι Δασολόγοι μαθαίνουμε, τοπογραφία, κτηματολόγιο, τοπογραφικά όργανα και αποτυπώσεις δασικών περιοχών, φωτογραμμετρία, χαρτογράφηση και σε πολλές περιπτώσεις δεν μας δέχονται ούτε τα τοπογραφικά για τα δάση. Για την γενετική οι Γεωπόνοι κάνουν ένα μάθημα γενετικής και ένα γενετικής βελτίωσης, έχουν δικαίωμα σποροπαραγωγής και διαθεσης πολλαπλασιαστικού υλικού, οι Δασολόγοι έχουμε 2 γενετικές, γενετική βλετίωση ταχυαυξων και καλλωπιστικών, γενετική βελτίωση και αντοχή στη μόλυνση και δέν έχουμε κανενα δικαίωμα σποροπαραγωγής και διάθεσης πολ/στικού υλικού. Καταλαβαίνεις ότι κάτι γίνεται με τα δικαιώματα μας, ενώ όλα τα παραπάνω προβλέπονται στο 344/2000 στην ουσία δεν εφαρμόζονται και γι αυτό υπεύθυνοι είμαστε και εμείς με τον ωχαδερφισμό μας...
Ελπίζω να σας κατατόπισα περισσότερο...
φιλικούς χαιρετισμούς
Μπακέας Κωνσταντίνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
19/11/2011 18:24 #389 από dimmihel
Καλημερίζω! Καλό ΣΚ να έχουμε!

Καταλαβαίνω την αγωνία του elafokynhgoy και όλων των συναδέλφων που νιώθουν ότι είμαστε αδικημένοι στα επαγγελματικά δικαιώματα ( π.χ. Τοπογραφικά, Περιβάλλοντος ΠΕ κτλπ).

Δεν είναι θέμα γνώσεων όμως. Το ζουμί είναι ότι στη μοιρασιά της πίτας των επαγγελματικών δικαιωμάτων είτε είμαστε εκεί και μας "ρίχνουν" είτε δεν πάμε καθόλου. Είναι θέμα πολιτικής βούλησης και συνδικαλισμού. Δεν γνωρίζω συγκεκριμένες καταστάσεις για να αναφέρω όμως κοιτώντας τα αποτελέσματα σήμερα και το σημείο στο οποίο έχουμε φτάσει σαν κλάδος στη διεκδίκηση και τα δικαιώματα μας δεν μπορώ παρα να συμπεράνω ότι έχουμε αποτύχει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.317 δευτερόλεπτα

Επικοινωνία

 

Δημοφιλή Αρχεία

Έκθεση Φωτοερμηνείας 665
coord_gr 347
Πράξη Χαρακτηρισμού συνοδευόμενη από την Έκθεση Αυτοψίας και Εισήγηση 325
Πίνακες παραγωγής Κοσσενάκη 263
Οδηγός ενσωμάτωσης WMS (ΑΦ Κτηματολογίου) στα Google Earth και QGIS 247

Τελευταία Μέλη

  • NeAWXBlg
  • CharlesUnOle
  • ElianVob
  • epbaCfIZQmHcJ
  • TrPOKYXMPYOcEh